📁

رواية حبيتك مرتين الفصل الخامس 5 بقلم سلسبيل أحمد

رواية حبيتك مرتين (أدهم وكارما) عبر روايات الخلاصة بقلم سلسبيل أحمد

رواية حبيتك مرتين الفصل الخامس 5 بقلم سلسبيل أحمد

رواية حبيتك مرتين الفصل الخامس 5

سمعت الباب بيتقفل - انت كنت فين!!

= ششش وطي صوتك مش كريم نايم برضو؟

- اها نايم كنت فيم يا ادهم

= بصي

طلع من الشنطه فستان جميل لونه بنفسجي.. 

فضلت باصه لي بأنبهار - دا عشاني!!!!

= ايوا

- دا لوني المفضل!! عرفت منين؟

= خمنت عندك كام حاجه كدا لونهم بنفسجي

- انت فكرت فيا 

= عادي

- جبت فستان عشاني! 

- واهتميت تجيبه نفس استايلي كمان؟

= عادي

قربت واتكلمت بخباثه- وبقيت كويس جدا معايا انا وكريم 

= عايزه توصلي لي اية

- انا يبني ؟ولا حاجه! 

حضنته بفرحه حضنته لاول مره من ساعه الحدثه وانا حاسه انوه وحشني ومفاجئته دي فكرتني بيه زمان فا مقدرتش امنع نفسي 

بعدت وبصيت على وهوا متنح فا ضحكت و بوست خده - شكرا 

كان لسه مصدوم وانا فضلت اضحك على شكله 

= انا هاروح أنام 

اتكلم في سرة = لحسن لو فضلت ثانيه كمان احتمال اعمل حاجات خارج ارداتي

- بتقول اية؟ 

= تصبحي على خير 

فضلت بصه لي بحب وقلبي بيرقص 

- وعلفكره انت فكرت فياا

= يبنتي انا قولت ارحمك من الحيره عشان متفضلين تفكري هتلبسي اية

- لا ونبي 

= اكيد طبعا 

- ومالو ومالو 

دخل الاوضه - انا عارفه تموت لو خرجت الى جواك بس قربت اخليك تعترف اهو 

_________________

صحيت تاني يوم

 لاقيته عامل فطار وكريم على ايده 

- اية دا اية دا 

= اية؟

اتكلمت وانا بتاوب- ختو امته محستش بيه 

= بصيت لاقيته صاحي فا شيلته اصل سامعه طول الليل بيعيط وتقريبا كنتي صاحيه

فضلت باصه لي 

= مالك يبنتي

- انت اتغيرت اوي 

= للاحسن ولا للاوحش

- للاحسن كتير!

= طيب انا هنزل بقي واجي  بليل نروح الفرح

- ابقي عدي الاول خد كريم وديه لبابا

= طيب خديه بقي 

- هاتو قلب ماما

____________________ 

- يعني اية يا دكتور  

= يعني دا فقدان مؤقت مفيش داعي للخوف دا

- انا مش خايف ، انا عايز ارجع لحياتي الطبيعيه حاسس اني غريب وزهقت من كلمه فاكرني ولا لاء

- متنساش العامل النفسي مهم ازاي وانت بقيت احسن كتير ؟ 

= طب وبعدين داخل في شهر ومفيش نتجيه

- ان شاء الله خير اصبر وامشي علي العلاج 

= طيب 

خرجت من عند الدكتور وانا مخنوق في حياتي زوجه وابن معرفش عنهم حاجه 

حبها الكبير ليا محسسني بالذنب او يمكن عشان بدأت اتشد ليها واحبها ؟ لا لا اكيد لا 

انا مبتعلقش بحد

موبايلي رن ولاقتها هي وجودها وقت خنقتي بيبهرني كل مره

- الو

= ادهم مال صوتك 

- كويس  اهو في حاجه

= لا بس روحت عند بابا وجهزت ليك بدله فالبيت خلص وعدي عليا ماشي

- حاضر 

قفلت معاها وروحت البيت مكنش عندي حاجه اعملها انا بس اخرج عشان اهرب بحس وجودها بيضعفني وانا عمري م كنت ضعيف 

قعدت لحد بليل وبعدين قولت اللبس واجهز نفسي

______________ 

- ازيك يابني اتفضل

= الحمد الله ياعمي انت عامل اية

- بخير ياحبيبي 

= كارما جهزت

- بتلبس فوق

= وكريم

- نايم ، نظرتي فيك متخيبش

بصتله بأهتمام = مش فاهم 

- سواء فاقد الذاكره ولا حتي فيك اية هتفضل محافظ عليها عشان انت اصيل مانا برضو مش هديها لاي حد

= مش عارف اقول لثقة حضرتك فيا بس انا حقيقي متغير 

- دي شكليات بس انما طبعك هو هو

قطعنا دخول كارما وهيا ماشية بهدوء ولابسه كعب شعرها الطويل المفرود كان ورا ضهرها 

ملامحها الي مفشلتش مره تشدني حتي وهي حطه ميكب خفيف والفستان الى لونه ميلقش بحد غيرها؟

كنت واقف وانا منبهر ومسحور بجمالها

- اجيب لمون ولا اية

= بابا! 

- طب انا هدخل اشوف كريم 

ابتسمت وبصتله = باصصلي كدا لي؟ 

- شكلك حلو اوي 

بفرحه = بجد 

- بجد.

مسك ايدي وباسها - زي اميرة  

اتكسفت وكأن دي اول مره يقولي كلام جميل

= مش يلا بينا

- اكيد 

ركبنا العربيه وطول الطريق كنت بخطف نظرات عليها ومش قادر اشيل عيني بعيد عنها 

لحد ما وصلنا 

- نسلم على العرسان بقي 

= ايوا يلا 

باركلنالهم وسلمنا على صحابنا 

- بقولك يا كارما 

= ها

- هجيب حاجه نشربها

= ماشي

كنت واقفه جمب صحبتي وبنتكلم وببص علي ادهم لقيت واحده بتسلم عليه وبتحضنه !!!!!!! 

وفي اللحظه دي كنت رايحه اجبها من شعرها وبمد كنت هقع فا لقيت قدامي زين و لحقني  

- كارما مالك  امشي براحه

= اوعي من وشي 

مسك ايدي - يخربيتك اهدي انتي وشك احمر كدا ليه مالك!

= بقولك اوعي يا زين 

فجأه لقيت ادهم جه علينا زي الصاروخ

ونزل فيه ضرب 

- ادهمممممممممم!!!!!

يتبع..

رواية حبيتك مرتين الفصل السادس 6 من هنا

رواية حبيتك مرتين كاملة من هنا

روايات الخلاصة ✨🪶♥️
روايات الخلاصة ✨🪶♥️
تعليقات