📁

رواية حافية القدمين الفصل الخامس 5 بقلم نوره عبد الرحمن

رواية حافية القدمين كاملة عبر روايات الخلاصة بقلم نوره عبد الرحمن

رواية حافية القدمين الفصل الخامس 5 بقلم نوره عبد الرحمن

رواية حافية القدمين الفصل الخامس 5

اشرف صاحب جسور : انت اتجوزت البنت دي بالذات ليه ياجسور.....

جسور : دي وصيت محمود الله يرحمه انت ناسي

اشرف بتريقه : ياسلام وانا هصدق انك اتجوزتها عشان تنفذ وصية السواق بتاعك .. اتكلم بصراحه ..ياجسور

جسور : ممممممم عاوز توصل لحد فين مش فاهم

اشرف : ليه اخترت البنت دي بالذات وانت عارف انها مش هتعرف تقف في وش اهلك ولا هتعرف تقف فظهرك في اللي بتخطط له ..

جسور : انا اخترت دي بالذات عشان هي  الوحيده اللي هتعرف  توقف كل حد عن حده

اشرف : ازاي وانت شايفها بتغرق بكوباية ميه 

جسور : بالعكس البنت دي زي العجينه الطريه هعجنها زي منا عاوز هخلي يخرج منها ست قويه توقف الكل عند حده من غير ما اتدخل انا ..

اشرف : ماظنش دي اصلا لما تتكلم بتقعد تتهتت ساعه ..

جسور : هنشوف 

اشرف : ماشي

***********

إيلاف : البنت من لما كان عندها عشر سنين مخرجتش من البيت ابدا يعني مالهاش اي ماضي نعرف ندور بيه

فريده : يعني ايه بنت السواق هتفضل في بيتي 

إيلاف : اهدي ياماما وانا هتصرف

فريده : اتتصرفي بسرعه ولو مالهاش ماضى طلعيلها ماضي انتي هتخيبي

ايلاف : حاضر ياماما هشوف 

فريده : متشفويش تتصرفي بسرعه جسور مش باين أنه ناوي يتخلى عنها واختك فينها مش اتصلتي بيها عشان ترجع 

إيلاف : ايمى هترجع الاسبوع الجاي ياماما 

فريده : كويس خلينا نخلص من البنت دي ونجوزهم هو وايمي 

إيلاف : حاضر ياماما حاضر 


**********

تيا : بصي جبتلك اي معايا 

يسرى : ايه ده

تيا : ده موبايل جديد احسن من اللي شيلاه ده

يسرى : بس انا مش محتاجه موبايل... عندي واحد والله

تيا : ده اللي شياله ده مش موبايل وبعدين ده اصدار حديث فيه حجات كتتتيره هتحبيها ..

يسرى بحرج: متشكره وآلله بس انا مش عايزاه

تيا: انتي هتزعليني يعني .ده انتي عملتي اللي محدش عرف يعمله

يسرى : انا عملت ايه

تيا : جسور من ساعة الحادثه ومشوفتوش مبسوط كده 

يسرى باستغراب : حادثه 

تيا : ايوا من سبع سنين. هو قافل حياته نهائي 

يسرى : حادثه ايه دي

تيا : هو مقالكيش حاجه 

يسرى : لا

تيا : اصل من خمس سنين حصلة حادثه كبيره جدا خسر بسببها  كل الناس اللي بيحبها وفضل في غيبوبه سنتين وده كله حصل قبل فرحه باسبوع 

يسرى : اي ازاي وهو كان متجوز يعني 

في الوقت ده دخل جسور وهو مبتسم : شكلكم اتفقتوا جدا

تيا بتوتر : انا هروح دلوقتي اشوفك بعدين يا ياسو

جسور بابتسامه : ياسو ده اجمد اسم دلع خلاص من النهارده هندهلك ياسو 

يسرى بصت عالأرض بكسوف 

جسور اتنهد وهو بيقفل الباب وبيقول : ادينا بقينا لوحدنا مفيش حاجه هتنغص علينا بعد كده 

يسرى : جسور بيه انا...

جسور حاوط رقبتها ووشها بادييه وهو بيقول : هو في ست بتقول لجوزها بيه برضو 

يسرى مسكت أيدها اللي محاوطه وشها وقالت : انا انا

جسور : ياسو حبيبتي مش خلاص احنا صبرنا على بعض كتتير

ياسو: ججسسوور

جسور: اششش سيبيلي نفسك انتي بس و دفن وشه برقبتها وهي جسمها كله بيترعش مش عايزه تبعده وبنفس الوقت مش عايزاه يكمل حاوط خصرها وبعد عنها وهو بيقول بحبك. وانتي بتسمعي الكلام وبأسها وهي بدأت تندمج معاه لكن فجأه انتفض الاتنين على صوت صريخ جاي من تحت و و و و

يتبع ....

#حافية_القدمين الخامس

#بقلم_نوره_عبدالرحمن

رواية حافية القدمين الفصل السادس 6 من هنا

رواية حافية القدمين كاملة من هنا

روايات الخلاصة ✨🪶♥️
روايات الخلاصة ✨🪶♥️
تعليقات