📁

رواية النوم المسموم الفصل الرابع 4 بقلم مصطفى جابر

رواية النوم المسموم عبر روايات الخلاصة بقلم مصطفى جابر

رواية النوم المسموم الفصل الرابع 4 بقلم مصطفى جابر

رواية النوم المسموم الفصل الرابع 4

انتي مطلوب القبض عليكي بتهمة بث الزعر والتهديد اللفظي لمدام حور العزمي 

سميه بصدمه : نعمممم ؟؟ تهديد اي .. 

الظابط بجمود: اتفضلي معانا من فضلك من  غير اي شوشرة دلوقتي. 

سمية بخوف:  انا معملتش حاجة دي كدابة وبتتبلي عليا الحقني يا احمد. 

الظابط للعساكر:  هاتوها وحصلوني علي تحت يلا. 

نزل و العساكر مسكوها.. 

احمد ل سميه:  متخفيش يا حبيبي انا جاي معاكي. 


قبضوا عليها وهو راح ورا البوكس... 


بعد شويه.. 

بيدخلوا القسم و احمد مع سمية و حور بتبصله وبتمثل الصدمة:  اي دا احمد انت بتعمل ايه هنا. 

احمد بتوتر:  احم حور انا كنت جاي لك لما عرفت انك هنا. 

سمية بغضب:  كنت جاي لمين لعلمك بقا احمد كان عندي واسألي الظابط هيقولك. 

 

حور بتمثيل الصدمه:  كنت في شقتها يا احمد هيا حصلت. 

احمد بتوتر:  هفهمك بعدين تعالي نشوف الظابط الاول انا مش فاهم حاجه. 

حور في نفسها بقرف:  ولا عمرك هتفهم يا احمد. 


في مكتب الظابط...... 

الظابط سمعهم الفديو وسميه بتهدد حور.. 

سميه بتوتر:   دا كدب ده فديو مفبرك يا باشا دي بتكدب والله. 

حور بجمود:  لا مش بكدب وفي ايدك الدليل يا فندم. 

احمد بغيظ:  نحل الموضوع ودي يا حور مكنش له لازمة ندخل البوليس بينا كدا غلط. 

حور ببرود:  وانا هاخد حقي بالقانون ومش هتنازل عن المحضر اللي عملته ليها. 

سمية بغل:  خرجيني من هنا يا حور احسن لك انا مش هتسجن انتي فاهمه ولا لا. 

حور بخبث:  سامع يا فندم طريقتها دي تستاهل مؤبد والله. 

احمد لحور بغضب:  يا حور عيب كدا دي صحبتك. 

حور برفع حاجب:  وانت مالك بتدافع عنها اوي لي كده واي اللي بعتك شقتها من الاساس يا احمد. 

احمد بغيظ:  روحت احل المشاكل اللي بينكم بس ملحقتش ومرضتش اقولك عشان متزعليش. 

حور بخبث:  وكنت بايت فين بقا ان شاءلله. 

سمية بغضب:  عاوزة تعرفي كان بايت فين يا ست حور.. 

حور بخبث:  اه قولي كان فين بسلامته. 

احمد بص ل سمية بصة خافت منها.. 

سمية بتوتر وخوف:  معرفش هو جوزي ولا جوزك 

 

الظابط:  خلصتوا ممكن كفايه بقا مدام حور احنا هنعمل محضر عدم تعرض ولو حصل اي حاجه يبقا سمية هتتسجن. 

سمية بصدمة:  هتسجنوني لو حصل اي حاجه ليها ؟

الظابط بهدؤء:  ايوا طول مانتي في حالك وهيل في حالها خلاص. 

سمية بتوعد:  تمام اوي انا موافقه. 

حور في نفسها:  دا لسه اللعبة هتحلو اوي يا سمية.. 


بليل.... 

احمد بغضب:  يووه انا زهقت بقا من التصرفات دي ومش عارف اهبب اي.

حور بابتسامة:  تصرفات اي ؟انا باخد حقي بنفسي فا اي المشكله ؟ 

احمد بجمود:  لا مش غلط بس مش كدا يعني يا حور. 

حور بدلع:  يا حبيبي متزعلش نفسك انا خلاص اتصرفت ها مش هتشربني العصير بتاعك الحلو ولا مقموص بقا مني يا حبيبي. 

احمد بخبث:  لا يا روحي مش مقموص وهقوم حالا اعملهولك دا انتي تؤمري امر يا نور عيني. 

حور بدلع:  ربنا يخليك ليا يا حبيبي يلا قوم اعمله بقي

 


عند سامي... 

جاله تليفون من حد.. 

سامي بهدؤء:  ايوا عملت اي. 

الشخص بهدؤء:  اللي كنت شاكك فيه صح يا باشا حور لما دخلت المستشفى من كام شهر وسقطت هناك مكنش بسبب النزيف ... دا حد دفع وطلب من الدكتورة تسقطها

سامي باستغراب:  ومين الحد دا عرفت اسمه. 

الشخص بهدؤء:  ايوا هما اتنين راجل وست اساميهم سمية و واحمد 

سامي بصدمة وغضب:  يعني ابن حور وقتها كان عايش وهم اللي طلبوا من الدكتورة تسقطها ياولاد الكلب دول عصابه بقا. 

الشخص بتوتر:  وفي حاجه كمان عرفتها يا باشا. 

سامي باستغراب:  حاجة اي تاني هو في انيل من الخبر اللي سمعته منك. 

الشخص:  وقتها جوز الست حور طلب من الدكتورة منوم و حبوب منع الحمل و الدكتوة قالت له انه دا خطر علي حياتها وممكن لا قدر الله يسيبب الوفاة او مرض خبيث لانه هيدوب الاتنين مع بعض. 

سامي بصدمة:  وهيا اكيد موافقتش تشاركه في الجريمة دي صح.. 

الشخص.. لارد.. 

سامي بزعيق:  انطق وافقت ولا لا. 

الشخص بحزن:  وافقت ومن وقتها حور للاسف بتاخدهم لحد النهارده. 

سامي قعد بصدمة وغضبه عماه:  ولاد الكلب وقسما بالله ما هرحمهممممم الاتنين. 

خد مسدسه وطالع الشخص وقفه:  يا باشا بلاش اي تهور منك دلوقتي دول لازم يتربوا انت هتلوث ايدك بيهم وهم مش يسوا ربع جنيه حتي لازم تفكر بعقل. 

سامي قفل التليفون و وقف بجمود:  عندك حق انا هربيهم ومش هخليهم بس يتمنوا الموت دا انا هخليهم ب يخلصوا علي بعض بأيديهم


عند حور... 

احمد اداها العصير وجاله له تليفون حور قامت رمت العصير من الشباك كالعاده وعملت نفسها نايمة علي الكنبه لحد ما جه احمد.. 

احمد بغل وقرف:  بسببك مراتي دخلت القسم وكانت هتتسجن وانا هخليكي تشحتي قريب اوي. 

شالها رماها علي السرير جوا و كلم سمية تيجي... 


بعد شوي... 

سمية جت واحمد فتح ليها.. 

سمية بغل:  هي فيين الحيوانه حوررر. 

احمد بهدؤء  :  رمتها في اوضتها في اي يا سمية ما خلاص يا حبيبتي الموضوع خلص

سمية جريت علي اوضة حور وطلعت سكينه:  انا هقتلك يا بنت الكلب علي اللي عملتيه فياااا. 

احمد اتخض مسكها:  يا مجنونه بتعملي اييي. 

سمية بزعيق:  اوعا سيبني يا احمددد انا هخلص عليهااا سبني. 

خدها برا وشد منها السكينه .. 

احمد بغضب:  اهدي بقا يا سمية هتودي نفسك في داهيه ليه عشان خاطر واحدة زيها. 

سمية بحقد:  متغاظه منهاااا يا احمدددد هطق همووت. 

احمد بجمود:  همضيها بكرا و ارميها للكلاب متزعليش نفسك بقا وخلينا نكون مع بعض


حور كانت سامعه كل حاجه .. 


تاني يوم... 

احمد كان نايم و سميه جنبه... 

لاقوا مياه وقعت عليهم... 

صحيوا بخضة.. 

حور بخبث:  وفرت عليكم غسيل وشكم اهو المفروض بقا تشكروني. 

احمد بصدمة:  حور ... ا اي دا سمية انتي بتعملي ايه هنا. 

سمية ببرود:  مراتك وحقي اكون موجوده جنبك اي رايك في المفاجأة دي يا حور هانم. 

احمد اتصدم وحور بصت ليهم بقرف. 

حور ببرود اكبر:  مانا مش مصدومه ولا متفاجأة يا حبيبتي بالعكس انتو اللي هتتفاجوا دلوقتي ب احلي مفاجأة في حياتكم .. 

احمد بتوتر:  حور انا هفهمك انتي التانية انا متجوزتش عليكي هي الاولي والله و لو عاوزة اطلقها هطلقها عشان خاطرك. 

سمية بغضب:  انت بتبعني وعلي اساس انك مغرم بيا يا احمد طب خدي الكبيرة هو كان عاوز فلوسك واتجوزك عشان جده جبره لولا كدا كان زماني انا مكانك. 

حور بسخرية:  عارفة ومش من دلوقتي و اه هو ما أعلنش جوزاكم لانه اصلا متجوزكيش يا سمية البيه متجوزك عند واحد صاحبه كان عامل مأذون يعني يا روحي انتي عايشه معاه في الحرام يعني انتي بالنسباله واحده رخيصه 

سمية بصدمة:  انتي بتخرفي تقولي اي اكيد بتحوري عشان خاطر توقعينا في بعض رد يا احمد. 

احمد بتوتر: كدب يا سميه انا متجوزك علي ايد مأذون حقيقي وانتي يا حور بطلي حواراتك دي وبطلي توقعي بينا

حور ببرود:  براحتك متصدقيش انا قولت انبهك و المفاجأة الكبري اهي.. 

طلعت فديو ليهم و لكلامهم و تخطيطهم واتفاقهم عليها ... 


حور بخبث:  بصراحه شكلكم حلو اوي وانتو في الفديو بالوضعيات دي ... تخيلوا انشر الفديو هتبقي فضيحه بجلاجل

سمية بغضب وصدمة:  انتي بتصوري صحبتك يا حور هيا دي اخرتها. 

حور بسخرية:  صحبة مين متصدقيش نفسك والنبي دي انت ارخص من الرخص بكتير اوي. 

احمد بغل:  انتي عاوزة اي بالظبط يا حور ؟

حور ببرود طلعت ورقه:  تتنازل لي عن كل املاكك الشقق والعربية و نصيبك في الشركة و جدعنة مني هسيب لك بيتك القديم اللي في الحارة بتاع زمان. 

احمد بغضب:  انتي اكيد مجنونه انا مستحيل اوافق علي كل دا بعينك يا حور و انتي اللي هتتنازلي عشان خاطر اوافق اطلقك. 

حور ببرود:  خلصت انا ممكن اخلعك دلوقتي حالا بالفديو اللي معايا ولا هيهمني حاجه ف بالذوق تطلقني وتمضي و همسح الفديو والا تجهز نفسك انت والحلوه دي لأني هبعت الفيديوهات والصور دي لأهلها في الصعيد ولجدك لما يعرف انك بتنيمني وتجيب واحده البيت وتعملو افعالكم القذره دي. 

سمية بدموع:  احمد طلقها و سيبها وانا جنبك ابوس ايدك متخلهاش تفضحني اهلي في الصعيد لو شموا خبر زي ده هيخلصوا عليك وعلينا ابوس ايدك وافق. 

احمد بجمود:  مش هخسر كل حاجه يا سمية ومش هوافق تفضحني براحتها انما اتنازل عن املاكي تبقا بتحلم 

سمية بدموع:  ولا عشان خاطر اللي في بطني طيب .. انا حامل يا أحمد. 

احمد بصدمة: نعمم ؟انتي حامل ازاي !

#يتبع...

رواية النوم المسموم الفصل الخامس 5 والأخير من هنا

رواية النوم المسموم كاملة من هنا

روايات الخلاصة ✨🪶♥️
روايات الخلاصة ✨🪶♥️
تعليقات