📁 أحدث الفصول

رواية أعظم عشق في الوجود الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

رواية أعظم عشق في الوجود بقلم أسيل باسم

رواية أعظم عشق في الوجود الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

رواية أعظم عشق في الوجود الفصل السادس 6

امسك حمزة ذراعها بغضب  " انتي بتعملي هنا اي ي هانم  .. ثم خذتي إذن مين وانتي خارجة برا بيتك

تاففت داليا  "  حضرتك مش بترد على تلفوناتي افتكرت هنا..  وعلطول  جيت بس ملقتش حد هنا


استغرب حمزة اكتر  " يعنى اي ملقتيش حد

داليا بحيرة  "  هو المفروض يكون في حد في الشقة هنا ي حمزة  


تركها حمزة  بقلق وتوتر اين قد تكون ذهبت  ... عشق 

حمزة  بغضب  " تعالي أوصلك  البيت  ... انا ورايا مشوار مهم


داليا بضيق  " بس انت لسا جاي من برا ي حمزة  ... خلينا مع بعض شوية انت وحشتني اوي .....

حمزة بضيق  "  داليا قصري في الكلام بقولك ورايا مشوار مهم ... يلا أوصلك  


تاففت بضيق وسبقته الي الأسفل  ..... وكل تفكيره فيها الي اين قد تكون قد خرجت  واين سيبحث عنها وهي لا تملك هاتف 


سأل البواب عنها رد الاخر  "  مشفتهاش خارجة ي باشا

يمكن خرجت وقت استراحتي  ...


هز حمزة راسه بتفهم وذهب كي يوصل زوجته  ... ثم يبدا  رحلت بحثه عنها ... 


اما الاخر  فقد كان ينظر لفراشها الخالي منها وهو يكاد يجن اين قد تكون ذهبت حوره ...  وجد رسالة على سريرها  فالتقطه بلهفة 


انا متشكرة جدا على ال عملته عشان خاطري  ... بس صدقني مينفعش ال بتفكر فيه  ده... انا واحدة منفعش للحب  بعد كده  .. وصدقني انت اكيد هتلاقي  واحدة تحبك  وتكون انت اول فرحتها  ...  سلام 


ابتسم مراد باتساع وهو يردد في نفسه " انها شعرت به وبما في قلبه ❤️  تجاها  ..... هلاقيكي ي حورية ومش هتكوني غير ليا وبس   ..... 


كان الاخر ينظر لها بغضب شديد وهو يضغط على راسه بشدة من الالم لكن الم  كرامته المهدورة من تلك القزمة اكبر من اي الم آخر  .....  


فين  مدير  المخروبة دي  .... 

أتى  مدير المطعم وهو ينظر لعشق التى كانت تبكي بصمت ....

وجه حديثه للاخر  وهو يحاول تهدته  "  معتصم بيه اهدا  انت بس وكل ال عايزه هيحصل صدقني

أشار لعشق  "  عايز ال فتحت دماغي دي تتحبس  ... ومش فاهم حضرتك متصلتش للبوليس يجي ياخذها ليه ده انا دمي كله اتصفى بسببها وعايز حقي  ....


وحقك هتاخذه  تالت ومتلت .... هتف بها حمزة الذي أتى لتوه بعدما حادثه المدير وصادف انه صديقه  وأخبره ان هنالك فتاة تدعي انها زوجته  .. وقد فتحت  راس شخصية مهمة  ...بسبب تحرشه بها وقد شهد كل من في المطعم على ذالك لكن من يجرا ان يتكلم بسبب خوفهم من نفوذه  ..... 


ارسل لها نظراته النارية  لكن رق قلبه عندما رأى حالتها تلك وهو يتوعد لذالك الوغد بالكثير  .....


معصتم وهو يسأل المدير عن هوية حمزة  

رد عليه حمزة وهو يتجه نحوه ببرود  "   انا  جوز ال حاولت تتحرش بيها ي *******

واعقب اخر كلامه وهو يضرب راسه برأس الاخر بقوة  ..... 


شهقت عشق بفزع والمدير يمسك حمزة بقوة كي لا ينقض عليه من جديد.  ...

حمزة بغضب  ' سبني ي طارق  هقت***له  ... انت ازاي تتجرأ وتفكر وتقرب من مراتي ي ****

طارق  وهو يحاول ان يهداه  "   متخلنيش اندم اني قولتلك ي حمزة امسك نفسك وكل حاجه هتتحل بالعقل أهدأ  ارجوك 


حمزة وهو يحاول ان يهدا   " طب سبني هتكلم معاه كلمتين انا هادي

تركه طارق بتردد  ... جلس حمزة بجانب معتصم  ..

حمزة بتهديد  " شكلك انت متعرفش وقت في ايد مين ي **** ... بس انا هعرفك  ال حاولت تتحرش بيها دي تبقى مراتي.. حرم حمزة بدر الدين الصاوي  فاهم يعنى اي  ...  يعنى بكلمة مني دلوقتي انهيك وانت قاعد مكانك هنا  


معتصم بخوف  " كذب ي حمزة بيه  كله كذب وافتراء  دي هي ال حاولت تغريني و.  ...

حمزة بغضب  " كلمة كمان وقول على نفسك ي رحمن ي رحيم 

بص ي بن***** تعتذر دلوقتي من الهانم ولو هي قبلت اعتذارك يبقى اعتبر نفسك نفذت بجلدك  وبحياتك  ...

وانما بقى لو هي رفضت اعتذارك  تاخذ بقى لقب المرحوم ولا من سمع ولا مين دري ... واكيد سمعت اني صاحب كلمة ولما اقول كلمة تبقى سيف على رقبتي لحدما تتنفذ  ... والقرار الاخير ليك طبعا ي باش مهندس 


معتصم بخوف منه  " لا هعتذر هعتذر للهانم

حاول الاقتراب منها لكنها رجعت للخلف برعب ونفور تقدم حمزة ناحيتها يضمها له بحماية وهو ينظر بغضب للاخر ...

ابتلع معتصم ريقه بخوف  " حضرتك انا اسف ي هانم لو كنت اعرف انتي مين اكيد مكنتش اتجرات ورفعت عيني من ناحيتك اتمنى  تقبلي اعتذاري 


هزت راسها بنعم وهي قد قبلت اعتذاره .. 

والآخر تنفس  براحة  وهو ينفد بجلدك من بين براثين حمزة 

لكن لم يشفى غليل حمزة بعد  ... وسينتقم من ذالك المعتصم بطريقته الخاصة  ... حتى لا يتعرض  لنساء غيره 


آفاق على صوت طارق الذي كان يسأله  ... هو انت فعلا اتجوزت على داليا ي حمزة  

حمزة بهدوء  وهو يضم عشق له " عشق مراتي وبنت خالتي ي طارق  ... هي الجواز ة دي بس جت فجأة 

احتضنه طارق بفرح  " الف مبروك ي صاحبي مش عارف ليه لكن فرحتلك اوي بجوازتك دي اكتر من جوازك بداليا صدقني 


ابتسم حمزة  " هتعملي ذي مراد انت كمان  ...... 

شكرا اوي  انك اتصلت بيا علطول  لولاك مكنتش اعرف كنت هعمل اي

طارق بابتسامة   "  لا انا اللازم اشكر المدام ال عملته مع ال**** هي عملت ال محدش اتجرأ وعمله قبل كده  ... بعيد عنك معتصم سمعته ذي ***  بس للاسف زبون مهم عندي هنا بالمطعم ودائما بتجيني شكاوي كتيرة بسببه بس انا مكنتش بقدر اعمله حاجة بسبب نفوذه هو ووالده  ...


حمزة بغضب  "  اصلا من بكرة هينزول يشحتو في الشارع 

انا منساش ال بيفكر ياذي اي حد يخصني 


ودع حمزة طارق على وعد لقاء آخر وسحب تلك معه بغضب الي الخارج  ... فتح باب سيارته  ورماها داخلها بغضب...

احتل  مكان السائق  وماكادت  تتكلم هي اخرسها بشدة ...

حمزة بغضب  " وفري اي كلام هتقولي دلوقتي لحدما نوصل البيت ي هانم........وفقط


لم تجرأ على التفوه بحرف واحد  ...  وهو يقود بسرعة جنونية حتى اوصلها لشقتهم  .... هي هالكة اليوم لا محالة 

منظره منظر شخص يحوي انه على استعداد انه سيقت**لك أحد ما ولما لا  فهناك نار داخله تكويه بشدة  ... اشبه ببركان 


اغلق باب شقتهم بحدة انتفضت برعب من هيئته  ...

حمزة بغضب  " اي ال خلاكي تخرجي  من غير ما تستاذني كيس الجوافة ال انتي متجوز اه  

عشق بشجاعة واهية  "  خرجت  لاني كنت جعانة ومكنش في حاجة تنفع للأكل   محصلش حاجة لكل ده يعنى 


امسك ذراعها بغضب شديد  "  كنتي قولي للبواب وهو هيجبلك ال بتتمني لحد عندك  بس انتي شكلك عايزة تدوري على حل شعرك وناسية انك خلاص بقيت على ذمت راجل ولازم كل خطوة تخطيها يبقى بحساب  ....  


انا قولتلك قبل كده ي عشق ... انا مش عايزة منك حاجة في الجواز ده غير انك بس تحافظي على اسمي   ... 


عشق وهي على وشك البكاء  " انا معملتش حاجه لكل ده ي حمزة هو ال  اتحرش بيا قصاد كل ال في المطعم  ....

حمزة بغضب جنوني  "  بسببك ي هانم .... انتي ال اديته فرصة انه يتحرش بيك ...مفيش واحدة محترمة تخرج من بيتها الساعة ١٢ و. نظر لما ترتديه بجنون "  ده مش لبس واحدة محترمة  اللبس ده آخره تلبسه  واحدة شمال ع****   


غرز مخالبه في خصرها بقوة والغيرة تنهش في قلبه بقسوة  "   ولا انتي بقى مبسوطة بالمعجبين ال حواليكي   ... ومش مالي عينك رجل الكرسي ال انتي متجوزاه  .... 

عشق بألم   "  سبني ي حمزة انت بتوجعني 

حمزة بغضب اعمي  " وانتي كمان بتوجعني اوي ي عشق .. انتي مش حاسة بالنار ال جوايا  مرة أحمد ودلوقتي معتصم .... والله اعلم هتلفى على مين تاني كمان 


صفعته بكل غل وكره صفعة سمعت صداها في كل أركان الشقة وهي تهتف بقهر  " بكرهك ....

حمزة بغضب جحيمي    " وانا  كمان  

اتبع آخر كلامه وهو يشق ملابسها بعنف وقسوة وغيرته عليها هي التى تحكمت به وكلمة بكرهك مازالت تردد في اذنيه تجلده بسوط من نار 


وهي تحاول التحرر من قبضته  " حمزة سبني ارجوك بلاش 

حمزة وهو يدفن وجهه في عنقها يعضها بكل غل  "  هديكي سبب يزود كرهك ليا اكتر.  ي عشق  


اسفة على التأخير  بجد اسفة  .......

حصلت لي ظروف  خارج عن اردتي خلتني اتأخر في تنزيل الرواية اتمنى انها تنال اعجابكم  وقولولي رايكم يهمني اوي ....... يتبع

#الفصل_السادس.  #اعظم_عشق_في_الوجود

رواية أعظم عشق في الوجود الفصل السابع 7 من هنا

الرواية كاملة من هنا (رواية أعظم عشق في الوجود)

روايات شيقة ❤️
روايات شيقة ❤️
تعليقات