📁 أحدث الفصول

رواية حياتي معدومة الفصل الرابع 4 بقلم دنيا ثروت

رواية حياتي معدومة الفصل الرابع 4 بقلم دنيا ثروت 


رواية حياتي معدومة الفصل الرابع 4

#حياتي_معدومه

جسىمك مش زيهم مشبعتش منهم زي ماببقي معاكي 

بترفع ايدها عشان تضر'بها =بترفعي ايدك عليا يازبا'له 

بيرن التلفون ويبصلها بصدمه من اللي سمعه 

حماتك اللي دافعت عنك ما'تت ياماريهان 

رجعت لورا بشهقه حاطة أيدي علي بوقي من الصدمه 

مهتمش بيها اخد مفاتيح عربيته و قفل عليها الشقة

دخل المستشفى وهو بيحاول يكدب على نفسه ان اللي اتصل كداب دخل الاستقبال وهو خايف من ينطقها: مدام مريم الساهي جت هنا 

=اتو'فت من ساعات.. وحضرتك لو قريبها تقدر تمشي في إجراءات الد' فن 

دخل عليها بدموع شديدة :قلبي انكسر عليكي ياأمي مشيتي بدري وسيبتيني.. والله لاخليها تدفع التمن غالي...! 

بيتم الد'فن ويخلص كل الإجراءات بيرجع البيت كان تعبان من  السفر 

كانت قاعده في الصاله بتهز رجلها وتعضعض في صوابعها: في اي ياصالح قفلت عليا ليه ومشيت 

بيقرب عليها ببرود بيخلع الجاكت ماريهان بصوت عالي : أنت مبتردش ليهه.. خد بالك زي ماطنط مريم امك هي حماتي وكانت اكتر من امي 

صالح بيقرب عليها يمسكها من دراعها جامد : قسما بالله لو جبتي اسمها علي لسانك تاني هتكوني مقتو'له علي أيدي 

ماريهان اترعبت بدأت تتوتر ايدها بترتعش: ان. انت اي اللي بتقوله 

بيزقها علي كنبه بقوه : أنا ساكتلك بقالي كتير... اخد موبايلها والجاكيت ونزل من البيت 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

حسين : أنتي عايزاني اسيب بنتي للي يسوي ومىيسواش ياكل فيها

مراته (نيره) : وانا قولتلك ان دي تلاقيها مشاكل بين متجوزين نسيبهم يحلوها مع بعض

حسين : ماهو طبعا لو بنتك مكنتيش هتقولي كدا

نيره بزعل : اخص عليك ياحسين

حسين قرب عليها بحنيه : متزعليش طلعت مني من غير قصدي

نيره : أنت عارف كويس ان عمري مافرقت بينها وبين بنتي

حسين : عارف عارف ياعيوني

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

كانت طالعه من والشاور بتنشف شعرها : هو ده الروقان ولا بلاش

هانيا بتأفف بتسمع تخبيط جامد بتتنفض في مكانها =مين الحمار اللي بيخبط

بتفتح الباب وهي لافه فوطة طويله على جسمها

كان واقف وجاكته في ايده  شافها  الجاكت وقع منه لا اراديا كأن تعبه راح في ثانيه هجم علي شفتا'ها بقوه بتفتح باب شقتها وهي لافه الفوطة علي جسمها


بتبعده بإيدها برقه حتى استسلمت ليه وضعت يداها وراء عنقه وهي تستمتع اكثر.... ابتعد عنها لاعتقاده انها تحتاج إلى النفس وهي على العكس تماما

هانيا وهي باصه في عيونة : وحشتني ياحبيبي

صالح يبعدها برقه ويدخل الشقه : اقفلي الباب كويس وتعالى

قفلته وجريت عليه وهي في كامل اتبساطها: ناوي تبات هنا الليله ولا اي

صالح وهو بيطلع نفس بتأفف: مريم ما'تت ياهانيا

هانيا بصدمه : ماما مريم ما' تت ازاي

صالح : ماريهان مصممه تعرف الحقيقه

هانيا بتقوم بتجهز كوب و'يسكي : ماتطلقها ونخلص انا زهقت منها 

صالح : أنتي عارفه ان بحبها ومش هطلقها 

هانيا : اه وانا بقا واخدني تسليه 

بيقرب عليها ويشيل الكوب من ايدها بياخد ريحه شعرها في آعماق انفاسه: الريحه دي وحشتني بشكل.. شالها واتجهه للغرفة ليفعلو ماحرمو الله لهم 

_ أنتي عايزاني اسيب بنتي للي يسوي ومىيسواش ياكل فيها

=وانا قولتلك ان دي تلاقيها مشاكل بين متجوزين نسيبهم يحلوها مع بعض

حسين : ماهو طبعا لو بنتك مكنتيش هتقولي كدا

نيره : اخص عليك ياحسين

حسين بخبث : هتمثلي ولا اي 

نيره : أنت عارف كويس ان عمري مافرقت بينها وبين بنتي

حسين بيضحك عليها ويمشي

بيقوم من النوم على تلفون.. ملاقوش غير دلوقتي يزعجو الواحد

بتقرب عليه وهي عاريه : رد ونشوف مين 

=مراتك في البيت مع واحد وانت مش موجود ميصحش لا 

#Part_4


رواية حياتي معدومة الفصل الخامس 5  والأخير من هنا 

لقراءة الرواية كاملة (جميع الفصول) من هنا 

Mohamed ME
Mohamed ME
تعليقات