📁

رواية عشقي الأسود الفصل الخامس عشر 15 بقلم ملك أحمد

رواية عشقي الأسود الفصل الخامس عشر 15 بقلم ملك أحمد



رواية عشقي الأسود الفصل الخامس عشر 15 بقلم نور الشامي

 رواية عشقي الأسود

Part 15


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ـ نور : انت جبت منين المسدس إلي كان معاك ؟


ـ سَكت فهد قليلاً ثم قال لها ...


ـ فهد : مش شغلك ...


ـ نور : ازاي بجد انا كنت هموت بسببك ...


ـ فهد : من غير كلام كتير ...


ـ نور : بس .. الو الو ؟


ـ نور : فف ...


ـ دخلت ساره …


ـ ساره : مالك ؟


ـ نور : ولا حاجه ...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


عند فهد ... كان فهد يتحدث في الهاتف...


فهد : المشروع جاهز يا عمر ؟


ـ عمر : يومين ب الظبط ويكون عندك ...


ـ فهد : تمام ...


اغلق فهد الهاتف ولكن هاتفه رن مره اخري ...


ـ فهد : أنجز عايز اي ؟


ـ ¿Cómo te atreves, Fahd, a hacerle eso a mi hijo? 


كيف تتجرأ يا فهد انا تفعل ذلك في ابني ؟


ـ فهد : Se lo merecía...


لقد كان يستحقها ...


ـ Te prometo, Fahd, que se lo diré a la policía...


اعدك يا فهد أنني سوف أخبر الشرطه...


ـ فهد ببرود : Haz lo que quieras, pero no lo olvides... la policía está en mis manos.


افعل ما تريد ولكن لا تنسي الشرطه في يدي ...


ثم اغلق الهاتف في وجهه ...


وظل ينظر من النافذه حتي دق باب غرفته ...


ـ فهد : اتفضل ...


ـ دخل مصطفي ...


ـ مصطفي : ممكن اتكلم معاك شويه يا فهد ...


ـ فهد : اتفضل يا حبيبي انت بتستأذن دانا اسيب الدنيا كلها وافضالك انت ...


ـ مصطفي : عارف عارف والله يابني ...


ـ ثم جلس مصطفي علي الصوفي وجلس فهد بجانبه ...


ـ مصطفي: انا جاي اقولك علي حاجه ...


ـ فهد : عارف يا جدي الحاجه الي انت جاي عشان تقولي عليها ...


ـ مصطفي : طيب اسمعني بس يا فهد ...


ـ فهد : سامعك يا جدي...


ـ مصطفي : حاول تسامحها يا فهد... دي مهما كانت امك ...


ـ فهد : اسامحها ازاي وتنسي إلي عملته ازاي ازاي بس ...


ـ مصطفي : انسي يا فهد إلي فات فات ...


ـ فهد : الزمن بيعدي بس الجروح بتفضل دايما بأثر وانا جرحي لسه مفتوح ومش هيتداوي ...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في الصباح وتحديداً في الشركه ...


كانت ساره تمشي في الممر ... وهي تمشي رأت عمر ... خبت وجهها بسرعه بكتاب ... نظر لها عمر وهو يعقد حاجبيه ... مالها دي ... انتي يابنتي ...


لم تجبه وذهبت بسرعه تركض من أمامه  ...


ـ ابتسم عمر قائلاً: مجنونه ....


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في مكتب فهد ... 


دخل عمر ...


ـ عمر  : انت جيت لي ؟


ـ فهد : جيت عشان اشوف شغلي ...


ـ عمر : بس انت لسه خارج من المستشفي ...


ـ فهد : عادي مش اول مره ...


ـ عمر : طب انت طلبتني لي ؟


ـ فهد : المشروع الكبير بتاع فندق الاهرامات هنعلن عنه للصحافه ...


ـ عمر : دلوقتي ؟


ـ فهد : ايوه...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


بعد مرور أسبوع ... 


فهد : لسه حاسس بحاجه ناقصه ف يومي وف حياتي ومش قادر استنتج اي هي الحاجه دي ....


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ـ نور : لسه زي مانا حياتي زي ماهي بس الي اختلف إن الحلم بيختفي تدريجياً وكاني بنسي الماضي ... في شخص قالي متفكريش ف الماضي عشان تقدري تمشي بالمستقبل ....


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في منزل نور دق هاتف نور ....


نور : الو ؟


ـ فهد : اجازتك خلصت متنسيش ...


ـ نور : مش ناسيه ...


ـ فهد : تمام ...


اغلق فهد الهاتف ...


نور : دا حتي مقالش عامله اي غريب ...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في اليوم التالي في الشركه ....


دخل نور ببطئ وهي تنظر في كل مكان في الوقت الذي غابته عن هذه الشركه تشعر بأن حياتها كانت فارغه ...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ـ في الاعلي في مكتب فهد ...


كان فهد يجلس علي الكرسي يراقب كاميرات المراقبه ... عندما وجدها دخلت للشركه ظهرت ابتسامه علي ثغره ...


ـ دق فهد الهاتف...


ـ نور : الو ؟


ـ فهد : علي مكتبي ...


ـ نور : حاضر ...


ـ صعدت نور مكتب فهد ... ودخلت ووقفت أمامه ....


نور : نعم ؟


ـ فهد : بصي بقي انا مش عايز اي أخطاء الايام دي فاهمه ؟


ـ نور : لا مش فاهمه الصراحه ...


ـ فهد : الفندق إلي هيتعمل عن الهرم هنعلن عنه للصحافه بعد يومين  ...


ـ نور : واي المطلوب ؟


ـ فهد : عايزك انتي الي تشرفي علي الحفله...


ـ نور : انا ؟


ـ فهد : ايوه ...


ـ نور : بس انا مش قد المسئوليه دي ...


ـ فهد: لا قدها انا واثق وانا لو عارف انك مش قدها مكنتش هخاطر بنسبة واحد ف الميه ...


فكرت نور قليلاً ثم أخذت نفس وقالت. ..


ـ نور : تمام يا استاذ فهد هتبدي الترتيبات النهارده ...


ـ فهد : تمام اتفضلي .. 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


خرجت نور من مكتب فهد وهي ترجف من التوتر ...


في الأسفل في مكتب نور ... 


دخلت نور وجلست علي الكرسي ...


ـ ساره : مالك ...


ـ نور : انا هنظم حفله ف الشركه متخيله .... 


ـ ساره : بجد ؟ 


نور : اه والله 


ـ ساره : مبروك ...


ـ نور : بس بجد انا متوتره ب طريقه مش طبيعيه لما بقف قدامه بحس اني متوتره اوي لي هيبه كده ...


ـ ساره : انتي حبيتيه ولا اي ؟


ـ نور : لا اسكتي ...


ـ ساره : ها قولي قولي ...


ابتسمت نور :


نور : انا مش هرد عليكي ...


ثم ذهبت نور من أمامها...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في مكتب فهد ....


فهد : عمر  انا مش عايز اي أخطاء فاهم ؟


ـ عمر : والله فهمت يا فهد مليون مره تقولي كده ...


ـ فهد : وحاجه كمان ...


ـ عمر : اي ؟


ـ فهد : نور هي الي هتنظم الحفله ...


ـ عمر : اي


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


استووب انتظروني ...


شكراً لتعليقاتكم السكر 💗🎀 


متنسوش تسيبو اثركم الجميل يا حلوين 🫠❤️

يتبع

رواية عشقي الأسود الفصل السادس عشر 16

لقراءة باقي فصول الرواية ( اضغط هنا )

Mohamed ME
Mohamed ME
تعليقات