رواية عشقي الأسود الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أحمد
رواية عشقي الأسود الفصل الثالث والعشرون23
رواية عشقي الأسود
Part 23
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
نور : انا مش هينفع اكمل معاك
نظر لها فهد بذهول ...
فهد : انتي قولتي اي ؟
ـ نور : انا اسفه يا فهد بس ا انا مش هقدر اكمل معاك ...
فهد : انتي بتتكلمي جد ؟
ـ نور والدموع تملأ عينيها : اه يا فهد وبعد اذنك متجربش تتواصل معايا تاني ...
وكادت أن تذهب ولكنها وقفت عندما مسك فهد يدها ....
ـ نور : انا اسفه بس انا لازم امشي ...
فهد : مش هقدر مش هقدر علي بعدك افهميني ...
ـ نور : تفهمني انت انا فهماك بس حاول تنساني وانت هتعرف تكمل ...
فهد : ا انساكي انساكي ازاي ؟
ـ لم تجبه نور ونزلت دموعها ...
ـ فهد : ردي عليا ازاي ممكن انساكي ؟
نور : عادي يا فهد انساني وانا كمان هحاول انساك ....
فهد : ازاي عايزاني انساكي وانتي إلي غيرتيني ازاي ؟
ـ نور : انا غيرتك عشان انت عايز ده ..
فهد : انا اتغيرت عشانك في حاجات كتير اتغيرت عشانك ...
ـ تنفست نور ثم قالت وهي تحاول أن تداري دموعها ...
ـ نور : انساني يا فهد وانت هتعتبر اني ولا حاجه بالنسبالك ...
ـ فهد : انتي بالنسبالي النور إلي اخدني من وسط الظلام انتي بالنسبالي الايد إلي مسكتني من قسوة العالم انا اتغيرت عشانك بقيت انسان عايز يعيش عشان يشوفك يشوفك وبس وف الاخر تقولي انساني ؟
نور: انا عارفه أنه صعب عليك وصعب عليا انا كمان بس غصب عني ...
فهد : والي غاصبنا علي كده فهميني ...
ـ نور : مش هينفع اقول ...
ـ فهد : وانا مش هسمحلك تمشي غير لما تقوليلي ...
ـ نور : عشان بابا يا فهد بابا هو إلي طلب مني ... وانا مش هستحمل اخسره ...
ترك فهد يد نور وهو في حالة صدمه ...
ـ فهد : يعني عمو هو إلي طلب منك ده ؟
ـ اومأت نور وهي تمسح دموعها....
نظرت له نور بعدها ذهبت متوجهه للباب وقبل أن تمسك المقبض سمعت فهد وهو يقول لها ...
فهد : مش عايز مش عايز ارجع زي الاول يا نور ...
نظرت له نور ببكاء بعدها خرجت ...
وقف فهد وهو يقبض يده لا يعلم ما الشعور الذي يسيطر عليه عل هو غضب ام حزن ام فراق ...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
ذهب فهد للفندق وصعد لغرفته ..
دخل فهد بغضب بعدها استند علي حافة المكتب وانزل رأسه وبكي ...
بكي فهد الذي لم يبكي من صغره لأجل هذه الفتاه ...
خبط فهد علي المكتب بقوه بعدها رمي كل الاشياء التي عليه بغضب ....
ـ فهد : انا مش هقدر انساكي ... مهما طال الزمان ...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند نور .... وقفت نور أمام المشفي وهو تنظر لها ... وتمسح دموعها ...
فجأة أحد لمس كتفها ... التفت نور وكانت ساره ...
ساره : مالك يا نور انتي كويسه ؟
ـ اومأت لها نور بمعني لا ...
ـ اخذتها ساره ف حضنها وبكت نور ...
نور : انا مش عايزه عمر انا مش عايزه غير فهد ... بس بابا بسبب بابا انا انا بس مش عايزه اخسره ...
ـ سارة: انتي بتقولي اي ؟ ا إزاي كده ...
ـ نور : بابا قالي اتجوز عمر بدل فهد ... وانا مش عايزه ازعله ...
ساره : انتي غلط يانور غلط اوي المرادي ... انتي كده بتظلمي فهد معاكي ...
ـ نور : انا عارفه انا بحاول اتماسك قدامه وأبين اني قويه بس انا بموت من جوا ...
ـ ساره : طب اهدي وكل مشكله وليها حل ...
ـ نور : يارب يارب بجد ....
ـ ساره ...
التفت ساره ووجدته عمر ...
ـ ساره : عمر ؟
ـ عمر : عايزك شويه ...
ساره : شويه بس ...
نور : لا روحي انا هدخل اشوف بابا ...
ـ ساره : ماشي دقيقه وجايه ...
اومأت لها نور بعدها ذهبت للداخل ....
ـ ساره : اي يا عمر في حاجه ؟
ـ عمر : إلي نور عملته ده ؟
ـ ساره : انا معرفش بجد ..
ـ عمر : بس هي غلط ...
ـ ساره : طب وهي هتعمل اي يعني ماهي كمان مضغوطه ...
ـ عمر : بس المفروض تتصرف صح ...
ـ ساره : هو انتو لي كاشباب مش بتحسو باي حد ؟ فهد ممكن ينسا بس هي لما تخسر ابوها مش هتنسي الصدمه دي ؟
ـ عمر : اي هتتخانقي معايا انا كمان ؟
ـ ساره : عمرك ما هتفهمني ...
ـ ثم تركته وذهبت ....
ـ عمر : فف هو ده إلي ناقص ...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
دخلت نور المشفي ببطئ ...
ونظرت لوالدتها ...
بسمه : انتي كنتي فين ؟ وفهد فين ...
ـ نظرت نور ليوسف ثم نظرت لوالدتها وقالت ...
ـ نور : كل حاجه بيني وبين فهد انتهت خلاص ...
ـ بسمه : ازاي إلي انتي بتقوليه ده ؟
ـ لم تجيبها نور ... ونظرت ليوسف ثم قالت ممكن دقيقه ؟
اومأ لها يوسف ... ثم ذهب ليتحدث معها ....
ـ نور : بص يا يوسف قول لبابا انك مش عايزني ...
ـ يوسف : اي ازاي ؟
ـ نور : زي ما سمعتني ...
ـ يوسف : بس انا بحبك يا نور ...
ـ نور : وانا كمان كنت بحبك ...
ـ يوسف : كنتي ؟
ـ نور : انا كل ما بشوفك بفتكر الحادثه ....
ـ يوسف : وانا الي حصلتلي الحادثه دي ...
ـ نور : وانا الي عشتها انا عشت اصعب ايام حياتي بسبب الذنب إلي فضل يلاحقني .... وانت جيت دلوقتي ... جيت ف وقت انا خلاص نسيت ...
ـ يوسف : نسيتي حبيبك ؟
ـ نور : كنت وخلاص ..
ـ فكر يوسف قليلاً ثم قال ....
ـ يوسف : بس انا مش هقول حاجه لعمو ..
ـ نور : بس انا هقوله ....
ثم ذهبت ...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اليوم التالي كانت نور تجلس ف المشفي هي وساره بعد أن ذهبت والدتها للمنزل لتستريح ...
ـ رن هاتف ساره ...
نظرت ساره للاسم وكان عمر ... تجاهلت ساره الهاتف ولم تجيب...
رن هاتفها مره اخري ...
ـ نور : ردي علي موبايلك ...
ـ ساره : لا مش عايزه ...
ـ نور : مين بيتصل ؟
ـ ساره : عمر ...
ـ نور : طب ما تردي عليه ...
ـ ساره : لا انا وهو متخانقين من امبارح ...
ـ نور : لي ؟
ـ ساره : بعدين ابقي اقولك ...
ـ اومأت لها نور ولكن رن هاتفها ...
ـ نظرت نور للاسم ...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
بقلمي : ملك احمد محمد
"غير مسموح بأخذ النص دون إذني"
استووووب عارفه أنه صغير معلش ..🙂
شكراً لتعليقاتكم السكر 💗 🎀
متنسوش تسيبو اثركم الجميل يا حلوين 🫠❤️
ستي
الرواية كامله من( هنا )
