📁 أحدث الفصول

رواية حب صغيرتي الفصل الرابع 4 بقلم ٱية عيد

رواية حب صغيرتي الفصل الرابع 4 بقلم ٱية عيد

رواية حب صغيرتي الفصل الرابع 4 بقلم ٱية عيد

 رواية حب صغيرتي الفصل الرابع 4

#حب_صغيرتي

البارت 4

تفيدة بخبث : عايزين نعرف هيا بنت ولا لا، لازم تورينا المنديل


بيان اتصدمت وبقت خايفة


يونس بحدة : وانا مش هعمل العادات المتخ*لفة دي


تفيدة بعصبيه :بس دي عادات ولازم تحصل


يونس بصوت عالي وغضب :واناااا قولت مش هيحصل.... ايه هتعارضي كلامي؟!


تفيدة اتوترت وبصت علي جوزها ال واقف ساكت : انت بتكلمني ليه كدا، انا مرات عمك


يونس بغضب:ما هو عشان انتي مرات عمي فا انا لسة معملتش حاجة 


تفيدة بعصبية :وهتعمل ايه يعن.....


قاطعها جوزها ال شدها بغضب من ذراعها : اتحشميييي يا وليه وقصري الكلام واطلعي فوووج


(اول مرة اكتب صعيدي 🫠)


تفيدة اتضايقت وسكتت


مصطفي جه وبص ل يونس بكر"ه وراح لامه :يلا يا امي، اطلعي فوق

واخدها وطلعو فوق


نسمة :يلا يا يونس خد عروستك واطلع علي اوضتك


يونس بص ل بيان ببرود :يلا

ومشي

وبيان مشيت وراه بخوف


ويوسف بص ل غنوة وغمز" لها

وغنو اتكسفت


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


فوق في اوضة يونس، دخل ووراه بيان ال انبهرت بالاوضة العريضة والواسعة وفيها حمام خاص


يونس دخل وحط تلفونه علي الكومود

وبيان واقفة خايفة


يونس بصلها برفعة حاجب :ما تدخلي


بيان بصتله بتوتر :ها ا اه ح حاضر

ودخلت


يونس فتح الدولاب واخد تيشرت وبنطلون، واتجه للحمام 


 وبيان دخلت وقعدت علي السرير وهي متوترة.... قامت وراحت ناحية الدولاب بتاعها ولقت هدوم كتيرة اوي، فرحت وقعدت تقلب وسطيهم بابتسامة، مسكت بيجامة لونها بينك


يونس طلع من الحمام، وكان وسيم وشعره مبلول وعضلاته بار*زة من التيشيرت


بيان فتحت عينها بصدمة

بيان في سرها :يخربيت حلاوتك


يونس لاحظ انها باصة عليه وببرود :فيه حاجة؟!


بيان بعدت نظرها عنه باحراج :ا ايه؟! لا

واتجهت للحمام


............


بعد مدة طلعت بيان وكانت سايبة شعرها والبيجامة كانت لايقة عليها


طلعت ولقت يونس مستلقي علي السرير وحاطط ايده علي رأسه ومغمض عينيه 

اتوترت وراحت قعدت علي حرف السرير وحطت مخدة في النص بينهم رغم ان السرير واسع وكبير


يونس فتح عينه وبصلها بطرف عنيه : مش هعضك يعني


بيان بتوتر :ا ل لا ا انا عشان ا انام وانا مرتاحة يعني


يونس مردش عليها، وغمض عينه ونام


وبيان نامت علي حرف السرير، ونامت بالعافية


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في اوضة غنوة.... الباب خبط وقامت فتحت ولقت يوسف، ال دخل بسرعة وقفل الباب وحاصرها


يوسف بمشاكسة : ايه اخبار القمر

غنوة بكسوف وهي منزلة راسها: كويسة


يوسف رفع وشها بأديه وببتسامة : انتي لسة بتتكسفي مني؟! احب انا الفروالة دي


غنوة بكسوف :بس بقي يا يوسف


يوسف :اسمي طالع من بوقك زي العسل


غنوة :طب اخلص بقي عايز ايه؟!


يوسف بابتسامة خبيثة : عايز كل خير

وقرب منها وطبع قب*لة قوية علي شفا*تاها، وغنوة انسجمت معاه


يوسف بعد عنها وقال بمشاكسة : انا بايت معاكي هنا النهاردة


وشالها وحطها علي السرير

غنوة بخوف :لا يا يوسف ممكن حد يخبط

يوسف برغبة: ال يخبط، يخبط... المهم انا عايزك


وقرب ودفن وشه في رقب*تها، وغنوة سرحت خالص معاه

ازال عنها ملابسها وقرب منها وووووووو


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في المطبخ

راية كانت واقفة بعد ماخلصت غسيل مواعين، لان صفية سابت عليها الاطباق كلهم عشان تغسلهم


كانت واقفة وبتمسح جبينها من التعب


وجت تلف لقت كريم وقف قصادها وحاصرها


راية بخضة :كريم


كريم بابتسامة خبيثة : مكنتش اعرف ان اسمي حلو كده


راية بتوتر :ا اقصد كريم بيه، عايز حاجة؟!


كريم :عايزك


راية باستغراب :ها

كريم بتوتر : ا اقصد عايز منك كوباية عصير


راية بخجل :حاضر.... ب بس ممكن تبعد شوية


كريم بابتسامة :عيوني

وبعد عنها وقعد علي الكرسي، وهي اتحركت وبقت تعمله العصير ومتوترة من وجوده.... وكريم منزلش عينه من عليها


راية :اتفضل


كريم بص لايدها ال ممدودة بالعصير، واخده منها


كريم :اقعدي معايا شوية، مش بحب اقعد لوحدي


راية اتكسفت وقعدت علي الكرسي ال قدامه


كريم : انتي عندك كام سنة يا راية


راية : 18 يا بيه


كريم :متقوليش بيه دي، قولي كريم علي طول


راية بخجل :ح حاضر


كريم :امال فين اهلك؟!


راية : امي واخويا الكبير  ومراته عايشين في بلد تانية، وانا باجي هنا عشان اشتغل لدراستي


كريم باستغراب :ليه؟! اخوكي مش بيشتغل ولا ايه


راية : لا بيشتغل، وشغلانة حلوة كمان.... بس هو مش عايز يخليني اكمل تعليمي عشان ما يصرفش عليا، وكان عايز يجوزني لراجل عجوز وغني.... بس انا هربت وجيت اشتغل هنا 


كريم : امممم، طب انا من بكرا هقدملك في كلية كويسة وتكملي تعليمك.... ووقت ما الدراسة تبدا تروحي


راية بصدمة :انا بتتكلم جد


كريم بضحك :ليه شايفاني عيل مش قد كلمتي، دا انا ابن الجبالي بردك


راية ضحكت وشكرته


كريم قام :طب تصبحي علي خير بقي


راية بابتسامة :وانت من اهله

كريم ابتسم ليها وخرج


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


في الصباح

الباب عند يونس خبط

وبيان صحيت من النوم وملقتش يونس جمبها وكان واضح انه في الحمام


قامت ونسيت خالص تلبس الطرحة وفتحت الباب، وكان كريم

كريم اتحرج ونزل عيونه :ا احم، صباح الخير يا مرات اخويا.... امال يونس فين


بيان بتوتر :م مش عارفة يمكن ف.....


قاطعها يونس ال شدها من ذراعها بقوة ووقفها وراه

يونس بصلها بحدة :ادخلي جوا

بيان خافت منه ودخلت


يونس بص لكريم :عايز ايه؟!


كريم بصله : الرجالة عايزينك تحت، في خصوص الشحنة الجديدة


يونس :تمام شوية كدا ونازل

وبيمشي كريم


وبيدخل يونس بغضب وبص ل بيان ال واقفة في نص الاوضة ومنكمشة في بعضها وخايفة منه


يونس قرب ومسكها من ذراعها بقوة وغضب : انتي طالعة بشعرررك قدام واحد غريب عنك


بيان بتتالم من ذراعها ال ماسكه وبتبكي وخايفة

بيان بدموع وخوف : ا انا نسيت ولله


يونس بغضب :نسييينتي، ليه عيلة صغيرة انتي


بيان بدموع: ولله مكنتش اقصد، م ما انت ال لبستني الحجاب بسرعة


يونس بغضب :لو اتكررت تاني، هكرهك في اليوم ال شوفتيني فيه.... اناي فااااهمة


بيان بدموع والم : ف فاهمة، ب بس سيب ايدي ارجوك


يونس استوعب نفسه وساب ايدها

يونس بحدة :هنكمل كلامنا بعدين


كان لابس قمي"ص اسود و  بنطلون اسود وبينزل تحت

وبيقفل وراه الباب بقوة، خلت بيان تتخض


بيان قعدت علي السرير وهي بتبكي


بيان بغضب طفولي :طب ولله ما هسكتلك، وهوريك يا بتاع الجبل انت.... استني عليا بس 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


تحت في الصالة


يونس كان قاعد هو وعمو ويوسف وكريم علي الانتريه


والستات بيجهزو الفطار علي السفرة


وبيان بتنزل وهي لابسة دريس وطرحة، وبتتجه ناحية نسمة


نسمة بفرحة :صباح الفل علي العروسة


بيان بتحضنها بابتسامة


غنوة بغم"زة اكيد معرفتيش تنامي بليل


بيان مش بتبقي فاهمة قصدها


نسمة بابتسامة :بس يا غنوة عي" ب دي بتتكسف

 وبصت ل بيان وبتديها كوباية قهوة

نسمة :خدي بقي دي اديها ليونس عشان هو فطر خلاص


بيان بتاخدها منها غص"ب وبتروح ناحية يونس

ولسة بتقرب تفيدة بتيجي جمبها وبتوقعها

وبيان بتتكعبل والقهوة وقعت علي الورق ال قدام يونس


يونس بص ل بيان بغضب وووووززز

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

استووووب، هسيبكم علي نا*ر هاهاهاها😈

مش هتاخر متخافوش😂

رواية حب صغيرتي الفصل الخامس 5 من هنا

الرواية كاملة من هنا (رواية حب صغيرتي)

روايات الخلاصة ✨🪶♥️
روايات الخلاصة ✨🪶♥️
تعليقات