📁 أحدث الفصول

رواية غرام الزين الفصل السادس 6 بقلم نورا فريد

رواية غرام الزين الفصل السادس 6 بقلم نورا فريد

رواية غرام الزين البارت السادس 6

رواية غرام الزين الجزء السادس 6

رواية غرام الزين الحلقة السادسة 6

رواية غرام الزين الفصل السادس 6 بقلم نورا فريد
رواية غرام الزين


رواية غرام الزين الفصل السادس 6


البارت٦


غرام بصدمة و خوف .. وائل .. انت بتعمل ايه هنا و مين قالك على مكان بيتى انت جيت ليه اصلا 


وائل كان هيحضن غرام لكن غرام بعدد  .. اوع ت**ل**م**س**ن**ى**و بعدين انت فاكر نفسك مين يا وائل علشان تتعمل معايا بطريقة دى 


وائل بصدمة .. انا .. مين .. هههههههه وائل حبيبك ولا انتى نسيتى يا حب


غرام .. ده كان زمن أما دلوقتي احنا مش لى بعض و مينفعش نكون لى بعض لا دلوقتي ولا بعدين 


وائل .. انتى بتقولى ايه يا غرام غرام انا بحبك ووو


غرام .. و انا دلوقتي ست متجوزة و مش ها خونا جوزى اصلا وقفتى معاك دلوقتي اكبر غلط يا وائل ياريت مشوفش واشك تانى ولو جيت هنا تانى يا وائل والله العظيم لا اقول لى زين و اسيبو هو يتصرف معاك لان مفيش راجل يقبل اى حد يضيق مراتو و خصوصا لو كان الراجل ده صعيدى ف احسلك مشوفش واشك تانى فاهم 


غرام كانت ها تمشى لكن وائل مسكها من دراعها


غرام  .. انت اتجننت يا وائل سيب ايدى


وائل .. انتى ليا مش لحد تاني 


غرام بوجع .. اااه ابعد عني و بعدين ليك ازاي وانا متجوزة و مش عايزك 


زين بصدمة .. ايه اللي بيحصل هنا انتوا واقفين بتعملو ايه وبعدين انت ايه جابك هنا 


شد غرام من وائل بكل غضب 


وائل ببرود .. جيت اشوف حبيبتي وبعدين يعني هنكون بنعمل ايه 


غرام بخوف .. يا نهار اسود .. ز .. زين .. والله العظيم مفيش بينى وبينو حاجة ( ثم تنظر لى وائل ) انت بتخرف بتقول ايه 


زين بغيرة .. على جوها


غرام .. والله العظيم


زين بصوت جحيمى .. قولتتت على جوهااا


غرام بخوف و ارتعش .. ح .. حاضر 


ومسك زين وائل موتو من الضرب أما غرام ف طالعت على اوضتها و هتموت من الرعب واخيرا ات زين 


غرام و هي بى ترتعش.. والله العظيم يا زين انا معرفش انو ممكن يجي لحد هنا 


و يتجاه زين تجاه غرام و هي بتبعد لحد ما التزقت بالحيط و وضع زين اديها الاتنين على الحيط


غرام بخوف شديد .. والله العظيم انا بطلت اكلمو زين انا والله ما خونتك 


زين و هو بيضرب كف ايدو على الحيط .. ااايييه اللىىى جب الواد ده هناااا


غرام .. والله العظيم ما اعرف جاه ازاي أو حتى مين اللي قالوا على مكانى 


زين .. انا هعدى اللى حصل ده بس والله العظيم لو شميت بس انكى قابلتى أو عرفت أن انتى اللى قولتيلو ييجى والله العظيم ما ها رحمك يا غرام سممعة


غرام .. ح .. حاضر 


زين و هو بيمسحا دموع غرام .. الدموع دى مش عايز اشوفها و اللى وائل ده انا هاربيها من تانى 


غرام .. ز .. زين 


زين .. نعم 


غرام .. انت مجوبتش على سؤالي هى دى عنيك ولا لينزيز 


زين .. انتى بتعكسى بقا 


غرام .. بصراحة اه.بعكسك وبعدين انت وسيم جدا بس معقد


و يسمك زين غرام من قفاه .. بت انتى انا مش ناقص جنانك يلا روحي زكري 


غرام .. انت رايح فين 


زين .. متخفيش المكان هنا امان و محدش يقدر يقربلك طول ما انا عايش 


غرام .. زين ممكن طلب 


زين .. اتفضلى 


غرام .. ممكن احضنك 


زين .. لا 


غرام .. ا.. انا اسفة جدا 


و شد زين غرام و حض*ن**ها  .. انا عمري ما هشك فيكي لانكى كان و لحد دلوقتي بى ايدك تهربى بس معملتيش كده انا عارف انكى مخونتنيش وانا مفكرتيش كده بس وائل ده مش كويس يا غرام مش عايزك تكلميها تانى 


غرام و هي مسكه في زين اوى.. حاضر والله ما كلمو تانى بس متزعلش مني 


و بعد زين غرام عنو و قابل جبينها .. وانا واثق فيكي 


و بعد ما مشى زين بالفعل طالعت غرام الكوتب و بدات تذكر و جها دور مادة زين 


غرام بطريقة مربوحة .. اععععع يا سالم يا عوض لمولى المنهج اعععع 


رايكم يهمني 

بقلمى نورا فريد


رواية غرام الزين الفصل السابع 7 من هنا

تابعونا على التليجرام من هنا (روايات شيقة ❤️)


روايات الخلاصة ✨🪶♥️
روايات الخلاصة ✨🪶♥️
تعليقات