📁

رواية عشق بلا حدود الفصل الثالث 3 بقلم دنيا محمد

رواية عشق بلا حدة الفصل الثالث 3 بقلم دنيا محمد



وعد بعياط.. استني اي ي عزيز انت متجوزني شفقة وعايز تطلقني بعد كام شهر لا طلقني دلوقتي زي مانت جبت مأذون يجوزنا هتجيبو يطلقنا


عزيز.. وعد اهدي واسمعيني انا بعا مقصديش كده وعمري ما هطلقك وهتفضلي معايا انما كنت بقول كده عشان عندي مشاكل في الشغل 


وعد بسخرية.. مشاكل في شغل تخليك عايز تطلق مراتك الي انت لسه متجوزها 


عزيز حضنها وحاول يهديها.. لو عرفو انك نقطة ضعفي هيأذوكي انا مش هقدر اشوف فيكي كده 


وعد بدموع.. ياعني الكلام ده بجد.. طب والناس دي عايزة منك اي


عزيز بتعب.. بصي ي وعد انا مش هطلقك طبعا انا بوهمهم هما عارفين اني مشهور واقدر ااذيهم ولما ااذيهم اكيد هيبقوا عايزين يأذوني 


وعد.. ونا اقدر اساعدك ازاي


عزيز بضحك.. تساعديني اي يا وعد دول اخطر رجالة مافيا ادم النصار عينه عليا انا بذات اليومين دوول 


وعد.. طب ونت هتتصرف ازاي 


عزيز.. لسه هفكر المهم اجهزي بكرا هننزل نشتري حاجات من الهايبر ماركت 


وعد بكسوف.. ااه فعلا لاني محتاجه هدوم 


عزيز.. واحلي هدوم كماان وبعدين اي الجمال ده شكلك قمر في بيجامتي 


وعد بضحك.. بجد حلو ازاي بقا 

دي بيجامة رجالي


عزيز بخبث قرب منها.. مانتي لابسها منغير بنطلون عشان هي طويلة وعلشان كده عجباني


وعد بشهقة.. ا انت قليل الادب 


عزيز باسها علي خدها بحب وضحك 


وعد.. عزيز بطل بقا انت بتكسفني 


عزيز.. لي ياروحي منا جوزك ياعني 


وعد.. ب بجد 


عزيز بسخرية.. هو اي الي بجد اني جوزك؟ 


وعد.. لا مش قصدي


عزيز.. اه بحسب اصل اي الي كان بيكتب كتابنا تحت ده 


وعد حضنت عزيز بأمان.. عزيز انا لسه مش متعودة لما اتعود عليك. اكتر اكيد مش هتكسف منك 


#بقلمي_دنيا_محمد


عزيز.. عادي ي حبيبتي انا معاكي علطول وجنبك اكيد مش هغصب عليكي تعملي حاجة دون ارادتك 


وعد حضنتو.. انا معاك بحس ب الامان اكتر من اي حد حتي ماما سابتني وداست عليا


عزيز.. صدقيني كل حد عمل فيكي حاجة هيتحاسب 


وعد.. انا خلاص مش عايزة اشوف حد ولا عايزة حقي من حد عايزة اعيش معاك لوحدي انا تعبت من اني اشوف امي نفسها هي الي جاية عليا 


عزيز خدها في حضنو وضمها ليه بحنان.. خلاص بقا اهدي يا حبيبتي صدقيني هعوضك يلا بينا ننام 


وفعلا نامو وجه تاني يوم خرجوا وكانو في الهايبر 


كانت وعد. واقفة بتنقي هدوم ليها 


عزيز.. هتنقي حاجات واسعة ها


وعد بضحك.. حاضر 


عزيز.. بقولك اي نقي انتي براحتك ونا هروح اجيب حاجة من المحل الي جنبك متتحركيش


وعد.. حاضر بس متتاخرش


ومشي عزيز كان فيه واحد واقف وراها


الشخص في التلفون.. هو ومراتو في الهايبر ي باشا


المجهول.. نفذ 


الشخص.. امرك ي باشا

وقفل الشخص معاه واتحرك جنب وعد


الشخص.. من فضلك هو لو عايز اخرج برا الهايبر اخرج منين


وعد.. تقدر تخرج ك 


قاطعها الشخص وهو بيحط منديل علي وشها واغمي عليها الناس كلها لاحظت ده


صابر.. مراتي ودايخه في اي مالكم


الناس رجعت تبص في الي بتعملو تاني

شالها صابر وهيخرج بيها بره الا ان عزيز لاحظ ده وجري عليه 


عزيز.. انت مين يا **** 


صابر طلع مسد*سو.. لو مسبتنيش بهدوء وامشي بيها صدقني هفرغ المسدس كلو فيها 


عزيز خرج مسد*سو هو كمان وصوبو عليو وش صابر 


عزيز.. كنت عارف ان ادم مش هيعديها علي خير 


صابر.. الي يقرب من ادم النصار يبقا بيحفر قبره بايديه 


عزيز.. سيب مراتي احسن ليك بدل ما ازعلك علي نفسك


صابر ضر*ب طلقة وعزيز ضر*ب في نفس الوقت ورصا*صة عزيز صا"بت صابر في صدرو  

اما طل"قة صابر اتجهت نحو كتف عزيز وقع من شدة الوجع 

وصابر وقع وكانت وعد برضو وقعت لانها مغمي عليها


الناس اتلمت وحاول عزيز يمشي عشان يشيل وعد 


الراجل.. دي جر"يمة ق"تل بسرعه خدوهم ع المستشفي وبلغو البوليس 

وكانت غلطة عزيز انو مخدش حرس


وفعلا ودوهم علي المستشفي 

وقدرو يطلعو الرصا*صة من عزيز الا ان صابر كان مات 


وعد كانت في سرير وفيه محلول في ايديها كان جنب عزيز 


عزيز فتح عينيه وبص جنبه لقي وعد نايمه علي السرير 


عزيز حاول يقوم معرفش ولكن نده بصوت خافت 


_ وعد 


وعد مش حاسة


عزيز علي صوتو شوية 


وعد قامت مفزوعه. وعيطت

وجريت عليه


وعد.. عزيز انت كويس 


عزيز بتعب.. ك كويس انتي الي كويسة


وعد... اخر حاجة فكراها واحد حط منديل ع وشي وكان عايز يخطفني 


عزيز.. اهدي اهدي هو مات 


وعد بتبريقة.. مات؟! 


يتبعع.. 

اسفة علي التاخير ي شباب 🤙♥️


Mohamed ME
Mohamed ME
تعليقات



close